Intézze cége pénzügyeit egyszerűen és költséghatékonyan!

Megújul bankkártya portfolióink

 

A 2020. júliusban lezárult integrációs folyamat lehetővé tette Bankunk számára egy egységes és jövőbe mutató kártyaportfólió kialakítását, a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében.

 

A kártyaportfólió megújítását több lépésben hajtjuk végre, amelyek egyike a már kibocsátott kártyák típusainak egységesítése. A folyamat részeként a meglévő ügyfeleink - vonatkozó számlacsomag hirdetményben meghatározott - bankkártyáját lecseréljük 2020. július 22. és 2021. február 28. napja között - új ügyfeleink 2020. március 25-től kezdődően már az új portfólióban szereplő kártyákat igényelhetik.

 

Ennek megfelelően az eddig kínált bankkártyák, vonatkozó számlacsomag hirdetményben meghatározott részét kivezetjük, így azok az új kártya postázását követő 2. hónap utolsó napjáig használhatóak. Fontos, hogy Ügyfeleink a kézhez kapott új kártyát mielőbb aktiválják és használatba vegyék a kártyakísérő levélben leírtak szerint.

 

Az új bankkártyával járó előnyökről részletesen a kártyával kiküldött kártyakísérő levélben, honlapunkon, az adott kártyatípus aloldalán, valamint bankfiókjainkban tájékozódhat.

 

Bízunk benne, hogy elégedett lesz új bankkártyájával!

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Tájékoztatjuk, hogy a legyártott bankkártyák minden esetben inaktív állapotban kerülnek kibocsájtásra.

 

A bankkártyák aktiválása az első ATM vagy a bankkártyában lévő chip segítségével végrehajtott POS tranzakcióval és a PIN kód megadásával történik. A Takarékbank ATM-jeinek listáját megtalálja a www.takarekbank.hu oldalon található ATM és fiókkeresőben.

 

A megújított bankkártyákhoz új PIN kód nem kerül kiküldésre, azok a lejáró bankkártya PIN kódjával használhatóak. A bankkártyák érintő funkciója is az ATM vagy a chip segítségével végrehajtott egyéb tranzakció után kerül aktiválásra.

 

Amennyiben további kérdése merül fel, munkatársaink várják hívását a Telefonos Ügyfélszolgálat +36 1 311 3110 vagy +36 1 212 0202-es telefonszámán.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Amennyiben Ön új bankkártyát kapott, a bankkártya aktiválását megelőzően kérjük, mindig ellenőrizze, hogy az új bankkártyán szereplő adatok - különös tekintettel a bankkártya számára és érvényességére - megegyeznek-e a Takarék Netbankban található aktiválni kívánt bankkártya adataival!

Kizárólag abban az esetben aktiválja a bankkártyát, ha ezek megegyeznek! Adateltérés esetén kérjük, hívja a +36 1 311 3110 telefonszámot!

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bankkártyákhoz kapcsolódó szolgáltatások

 

  • - TeleBank Szolgáltatás
  • - SMS Szolgáltatás
  • - Díjmentes vásárlást belföldön és külföldön egyaránt...

 

 

Vállalati MasterCard Gold Bankkártya

 

Azon vállalkozások számára ajánlott, akik minden MasterCard elfogadó helyen és elektronikus csatornán belföldön és külföldön is egyaránt egy magas presztízs értékű bankkártyát használnának.

Részletek

 

Vállalati Visa Business Bankkártya

 

Vállalakozása kényelmesen intézné vásárlásait bel- és külföldön? Külföldi utazások során is fontos a kényelmes, készpénzmentes vásárlás?

Részletek

 

Vállalati Visa Business Unembossed Bankkártya

 

Vállalakozása kényelmesen intézné vásárlásait bel- és külföldön? Külföldi utazások során is fontos a kényelmes, készpénzmentes vásárlás?

Részletek


Kapcsolódó dokumentumok:

Tisztelt Ügyfelünk!

A Takarékbank a koronavírus-járvány (COVID-19) további terjedésének megakadályozása érdekében, valamint a Kormány 431/2020. (IX. 18.) rendeletének megfelelően további intézkedéseket vezetett be:

 

Kérjük megértését és segítő együttműködését. Közös érdekünk a járvány további terjedésének megelőzése.