Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

 

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Örömmel tájékoztatjuk, hogy a Takarék Mobilapp szolgáltatásunk várhatóan 2021. október 15-én megújul.

 

Az új funkciókat megtalálja az Elektronikus Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételeiben, az alábbi elérhetőségen: https://takarekbank.hu/files/17/83364.pdf.

 

Amennyiben bármilyen kérdése felmerülne, a https://takarekbank.hu/takarekbank-kapcsolat# oldalon található elérhetőségeken állunk rendelkezésére.

 

Üdvözlettel

Takarékbank Zrt.

 

 

 

Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül 2021. május 1-et követően elektronikus csatornáinkon (Takarék Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszót a Részletekben leírtak szerint fog tudni igényelni.
Kérjük, olvassa el figyelmesen, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!

 

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a jogelőd Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet, TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet ügyfeleinek Archív netbankja 2021. július 01-én lekapcsolásra került, így a 2020. május 31. előtti tranzakcióit, számlakivonatait elektronikus úton nem fogja tudni elérni. A továbbiakban, az Archív netbankban korábban elérhető számlakivonatokat bankfiókjainkban fogja tudni igényelni külön díj ellenében, melyek listáját megtalálja a takarekbank.hu oldalon. Az éles Takarék Netbank és Takarék Mobilapp szolgáltatást ez a változás nem érinti.

 

Üdvözlettel: Takarékbank Zrt.

 

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ha a Takarékbankra hivatkozva olyan megkeresést kap, melyben az online belépési adatok megadását, a belépési adatok megváltoztatását vagy az üzenetben található linkre való kattintást kérik, ne tegyen eleget az üzenetben foglaltaknak és ne adja ki a belépési adatait.

A Takarékbank sosem kér Öntől személyes adatokat, Takarék Netbank belépési jelszót, bankszámlaszámot vagy PIN kódot e-mail-ben vagy más csatornán, azokat soha ne adja meg e-mailben senkinek!

Ha ilyen adathalász üzenetet kap, akkor célszerű személyesen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot a Takarékbankkal a szükséges intézkedések (biztonsági lépések, figyelemfelhívás, rendőrség értesítése) megtétele érdekében.

 

Kérjük, hogy amennyiben az Internetbank használatával kapcsolatban kérdése merülne fel:

  • olvassa el a tájékoztatókat,
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a  +36/1/311-3110-es telefonszámon,
  • írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre.

 

Tájékoztatók:

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy előre tervezett karbantartás miatt 2021. szeptember 26-án 00:05 és 03:00 között az utolsó bankkártyás tranzakciójának időpontjában fennálló egyenlegét fogja tudni felhasználni bankkártyájával. Egyenlege a karbantartás ideje alatt nem frissül.
Tájékoztatjuk továbbá arról, hogy a tervezett karbantartás miatt a Takarék Netbankban, Mobilappon és Takarék e-Bankban 2021.09.26. 00:00 és 03:00 között nem tud AFR átutalási megbízásokat kezdeményezni.
Köszönjük megértését!

Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.