Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

 

 

 

 

Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül 2021. május 1-et követően elektronikus csatornáinkon (Takarék Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszót a Részletekben leírtak szerint fog tudni igényelni.
Kérjük, olvassa el figyelmesen, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!

 

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a jogelőd MTB Zrt., Pannon Takarék Bank Zrt., B3 TAKARÉK Szövetkezet, Mohácsi Takarék Bank Zrt., 3A Takarékszövetkezet, CENTRÁL TAKARÉK Szövetkezet, Fókusz Takarékszövetkezet, KORONA TAKARÉK Takarékszövetkezet, M7 TAKARÉK Szövetkezet  ügyfeleinek Archívnetbankja 2021. március 01-én lekapcsolásra kerül, így a 2020. január 31. előtti tranzakcióit, számlakivonatait ettől az időponttól kezdve elektronikus úton nem fogja tudni elérni. A továbbiakban az Archív netbankban korábban elérhető számlakivonatokat bankfiókjainkban fogja tudni igényelni külön díj ellenében, melyek listáját megtalálja a takarekbank.hu oldalon. Az éles Takarék Netbank és Takarék Mobilapp szolgáltatást ez a változás nem érinti.

 

Üdvözlettel: Takarékbank Zrt.

 

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ha a Takarékbankra hivatkozva olyan megkeresést kap, melyben az online belépési adatok megadását, a belépési adatok megváltoztatását vagy az üzenetben található linkre való kattintást kérik, ne tegyen eleget az üzenetben foglaltaknak és ne adja ki a belépési adatait.

A Takarékbank sosem kér Öntől személyes adatokat, Takarék Netbank belépési jelszót, bankszámlaszámot vagy PIN kódot e-mail-ben vagy más csatornán, azokat soha ne adja meg e-mailben senkinek!

Ha ilyen adathalász üzenetet kap, akkor célszerű személyesen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot a Takarékbankkal a szükséges intézkedések (biztonsági lépések, figyelemfelhívás, rendőrség értesítése) megtétele érdekében.

 

Kérjük, hogy amennyiben az Internetbank használatával kapcsolatban kérdése merülne fel:

  • olvassa el a tájékoztatókat,
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a  +36/1/311-3110-es telefonszámon,
  • írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre.

 

Tájékoztatók:

 

 

Az Archív Netbank kizárólag lekérdező rendszer, a korábbi MTB, Pannon Takarék Bank Zrt., B3 TAKARÉK Szövetkezet, Mohácsi Takarék Bank Zrt. esetén a 2019. május 1. előtti, korábbi 3A Takarékszövetkezet, CENTRÁL TAKARÉK Szövetkezet, Fókusz Takarékszövetkezet,KORONA TAKARÉK Takarékszövetkezet, M7 TAKARÉK Szövetkezet esetén a 2020. január31. előtti, korábbi Békés Takarék Szövetkezet esetén a 2020. június 1. előtti, korábbi Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat TakarékSzövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet, TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezetesetén a 2020. július 1. előtti forgalom adatai érhetőek el és a számlakivonatokat is innen tudják ügyfeleink letölteni.

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Fontos információ, hogy az első moratórium elszámolása után a futamidő hossza nem feltétlenül egyezik majd meg a moratóriumban eltöltött idővel. Oka, hogy - a törvény értelmében - a fizetési haladék után sem emelkedhet meg az eredeti szerződés szerinti havi törlesztőrészlet, így a fennmaradó díjakat/költségeket évente egyenlő részletekben kell a meghosszabbodott futamidőben, több hónapra elosztva megfizetni.

 

Üdvözlettel:

Takarékbank Zrt.

 

RÉSZLETEK