Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

 

 

ArcHív netbank    
  (MTB, Pannon Takarék Bank Zrt.,    
B3 Takarék Szövetkezet, 
Mohácsi Takarék Bank Zrt.)   

 

Archív Netbank      
  (Takarék Kereskedelmi Bank)         

 

Takarék Netbank BEMUTATÓ VIDEÓK

 

 

Mindkét Archív Netbank kizárólag lekérdező rendszer, az

  • * Archív Netbank (MTB, Pannon Takarék Bank Zrt., B3 TAKARÉK Szövetkezet, Mohácsi Takarék Bank Zrt.) esetén csak a 2019. május 1. előtti forgalom adatai érhetőek el és a számlakivonatokat is innen tudják ügyfeleink letölteni.
  • * Archív Netbank (Takarék Kereskedelmi Bank) esetén csak a 2019. november 1. előtti forgalom adatai érhetőek el és a számlakivonatokat is innen tudják ügyfeleink letölteni.

Megbízás ezeken a felületeken nem adható le.

Kérjük, hogy amennyiben az Internetbank használatával kapcsolatban kérdése merülne fel:

  • olvassa el a tájékoztatókat,
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a  +36/1/311-3110-es telefonszámon,
  • írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre.

 

Tájékoztatók:

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelvének erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó szabályozása értelmében a Takarék Csoport kizárólag kétfaktoros ügyfél-azonosítás után teszi lehetővé Ügyfelei számára a Takarék Netbankba történő belépést, mely az Ön elektronikus pénzügyei intézésének még biztonságosabbá tételét szolgálja.

 

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott felhasználó név és jelszó beírása után a bejelentkezés gombra kattintva egy újabb szövegdoboz jelenik meg. A mezőt az Ön által megadott telefonszámra küldött SMS-ben található 8 számjegyből álló belépési kóddal kell kitölteni. Az Ön belépési kódja 10 percig érvényes. Amennyiben lejár, újra be kell jelentkeznie. Ismételt bejelentkezés esetén az újonnan kapott számsort alkalmazza. A kitöltést követően a bejelentkezés gombra kattintva a Takarék Netbank nyitóoldalára érkezik.

 

Amennyiben Ön korábban nem adott meg mobiltelefon számot vagy bármilyen problémája merül fel a belépéssel kapcsolatban, kérjük forduljon fióki kollégáinkhoz, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi telefonszámon:

 

Takarékbank Zrt. és MTB Zrt.  ügyfelek:

06 1 311 3110

 

Erős ügyfél-hitelesítés: a hitelesítés legalább két olyan, az ismeret (csak a szolgáltatást igénybe vevő által ismert információ pl: belépésre szolgáló SMS jelszó), birtoklás (csak a szolgáltatást igénybe vevő által birtokolt dolog pl: mobiltelefon) és biológiai tulajdonság (a szolgáltatást igénybe vevő jellemzője pl: ujjlenyomat) kategóriába sorolható elem felhasználása alapján történhet, melyek egymástól függetlenek annyiban, hogy az egyik feltörése nem befolyásolja a többi megbízhatóságát, és az eljárás kialakítása révén az azonosítási adatok bizalmassága biztosított.

 

Üdvözlettel:
Takarék Csoport

Tisztelt Ügyfelünk!

A hitelkártyákkal kapcsolatban esetleg tapasztalt kellemetlenségek miatt, minden hitelkártyával rendelkező ügyfelünknek kamatmentesen biztosítottuk hitelkártyájának használatát november hónapban! Ez azt jelenti, hogy a Takarékbank 2019. novemberében nem számít fel késedelmi díjat, késedelmi kamatot, valamint a 2019. novemberében számított hitelkamatot teljes mértékben elengedi.