Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarékbank SMS szolgáltatása 2022.12.04 00:00 és 4:00 óra között korlátozottan lesz elérhető. Ebben az időszakban az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódó tranzakciók SMS értesítései nem kerülnek kiküldésre. Megértését és Türelmét köszönjük!

A Takarékbank internetes portáljának technikai migrációja miatt a Felügyeleti és a Banki hirdetményeket tartalmazó fióki digitális eszközök a technikai átállás miatt jelenleg nem üzemelnek.
Kérjük, hogy az átállás ideje alatt forduljon a fióki Kollégáinkhoz segítségért az aktuális dokumentumok elérése kapcsán.

Tisztelt Ügyfeleink,
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Bankunk honlapja megújul, az oldal jelenleg fejlesztés alatt áll. Azon dolgozunk, és arra törekszünk, hogy a megújított honlapunk az Ügyfeleink igényeinek és elvárásainak a lehető legjobban megfeleljen, és azon minden lényeges és fontos információ könnyen elérhető legyen.

Vásárlás VICA jóváhagyással

Vásárlási tranzakciók jóváhagyása VICA alkalmazásban

A kereskedő oldalán történő fizetési és bankkártya adatok megadását követően átirányításra kerül egy hitelesítési oldalra, ahol az ellenőrző felület utasításait kell követni.

Mobil készülékére a ViCA alkalmazás push értesítést küld a tranzakció jóváhagyás szükségességéről.

Az értesítésre kattintva egy felugró ablakban tájékozódhat a jóváhagyandó tranzakció részleteiről, illetve szintén ezen a képernyőn hagyhatja jóvá vagy utasíthatja el (Mégse) azt.

IOS esetén

Android esetén

A Jóváhagyás / Rendben gombra kattintva az applikáció bekéri a biometrikus azonosítót, mely segítségével hitelesítheti a tranzakciót.

Android – ujjlenyomat

iOS – FaceID

Amennyiben nem sikerült 3 perc alatt a jóváhagyást elvégezni, a ViCA üzenet megérkezését követően, úgy a folyamat automatikusan visszaáll a korábban használatos 2 faktoros (SMS jelszó + iPIN) azonosításra.


A böngészőjében Ön újra átirányításra kerül egy oldalra, amin a SMS-ben kapott egyszeri jelszót, majd az internetes PIN \ iPIN kódját megadhatja

Ez a hitelesítési eljárás amellett, hogy törvényi kötelezettség,nagyban növeli az Ön által végzett online tranzakciók biztonságát és csökkenti a visszaélések esélyét.

Azoninternetes bankkártyás vásárlásokat, aholnincs erős ügyfél-hitelesítés, mert az EU-n belüli elfogadó nem hitelesített rendszert használ, a jogszabály által a kis összegű műveletek esetében alkalmazható kivétel szerint

  • 9.000 Ft-ig egy összegben és
  • 30.000 Ft-ig egymást követően engedélyezzük maximum.

Ezen összegek elérése esetén az online vásárlási tranzakciók elutasításra kerülnek.

AzEU-n kívüli internetes bankkártyás vásárlásoknálvannak olyan szolgáltatók, akikkérnek erős ügyfél-hitelesítést, de előfordulhat az is, hogy Ön a korábban megszokott módon, tehát hitelesítés nélkül vásárolhat az interneten bankkártyával.

Arról, hogy egy kereskedőmegfelelő hitelesítési rendszert használ-e, a Mastercard és a VISA elnevezései(Visa Secure, Verified by Visa, Mastercard ID check, Mastercard Secure Code és az ezeket tartalmazó logók) nyújtanak előzetes információt. Amennyiben ezek az oldalon megtalálhatóak, a kereskedő várhatóan támogatja technikailag a hitelesítést.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, érdeklődjön bankfiókjainkban vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 3113 110-es telefonszámon.