Ugrás a tartalomhoz

Panaszkezelés

Az űrlap megtekintése előtt kérjük olvassa el a Panaszkezelési tájékoztatónkat és az Általános Adatkezelési tájékoztatónkat!

Az űrlaphoz dokumentum csatolására nincs lehetőség, amennyiben panaszához mellékletet kíván benyújtani, panaszát szíveskedjen a takarekbankpanasz@takarek.hu e-mail címre küldeni!

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


    Kapcsolódó dokumentumok: