Ugrás a tartalomhoz

Online számlanyitás részletek

Bankszámlanyitás már VideoBankon keresztül is!

A Takarék VideoBank segítségével személyes jelenlét nélkül, okostelefonja vagy számítógépe segítségével élő videóhívással nyithatja meg új lakossági bankszámláját és igényelheti meg hozzá bankkártyáját.

Számlanyitás gyors ügyintézéssel és papírmentes* igényléssel bankfióki nyitvatartási időben.

Az igénylés feltételei:

  • magyar állampolgárság,
  • magyar nyelv ismerete,
  • érvényes okmányok (személyi azonosító igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya),
  • magyarországi lakcím,
  • betöltött 18. életév, saját nevében eljáró személy,
  • nem kiemelt közszereplői státusz,
  • nem rendelkezik Takarékbanknál vezetett lakossági bankszámlával
  • kért adatok megadása, nyilatkozatok elfogadása
  • technikai feltételeknek való megfelelés

A bankszámlanyitás lépései:

1. Csomagválasztó

o Számlacsomag és a hozzá tartozó bankkártya kiválasztása. Segítünk a választásban, a

számlacsomagokról és bankkártyákról részletes leírásokat talál a Csomagválasztó pontban.

2. Adatok megadása

o Személyes adatok megadása

o Elérhetőségek megadása

o Érvényes okmányok megadása

o Nyilatkozatok kitöltése és elfogadása

3. Adatok ellenőrzése

o A megadott adatok ellenőrzése, módosítási lehetősége

o Adatok jóváhagyása

4. Videóhívás előkészítése

o Technikai feltételek ellenőrzése

o Amennyiben ügyintézőnk 5 percen belül nem tudja fogadni hívását, kezdeményezheti, hogy

a számlanyitás folyamatát később kívánja folytatni.

* A szerződések, illetve a vonatkozó dokumentumok a Netbank fiókjába kerülnek feltöltésre, azonban ügyintézőnktől kérheti, hogy postai úton küldjük meg Önnek a vonatkozó dokumentációt.