Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarékbank SMS szolgáltatása 2022.12.04 00:00 és 4:00 óra között korlátozottan lesz elérhető. Ebben az időszakban az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódó tranzakciók SMS értesítései nem kerülnek kiküldésre. Megértését és Türelmét köszönjük!

A Takarékbank internetes portáljának technikai migrációja miatt a Felügyeleti és a Banki hirdetményeket tartalmazó fióki digitális eszközök a technikai átállás miatt jelenleg nem üzemelnek.
Kérjük, hogy az átállás ideje alatt forduljon a fióki Kollégáinkhoz segítségért az aktuális dokumentumok elérése kapcsán.

Tisztelt Ügyfeleink,
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Bankunk honlapja megújul, az oldal jelenleg fejlesztés alatt áll. Azon dolgozunk, és arra törekszünk, hogy a megújított honlapunk az Ügyfeleink igényeinek és elvárásainak a lehető legjobban megfeleljen, és azon minden lényeges és fontos információ könnyen elérhető legyen.

Követeléskezelés folyamata a kölcsönszerződés felmondásáig

Tájékoztatjuk, hogy a kölcsönszerződés felmondásáig történő behajtási események a következők lehetnek: sms, levél, telefon, esetlegesen személyes megkeresés. Végső közös megoldás a fedezeti ingatlan szabadpiaci értékesítése lehet.

Amennyiben fizetési kötelezettségét nem tudja teljes mértékben teljesíteni, annak érdekében, hogy mielőbb közös megoldást találhassunk, kérjük, érdeklődjön a fizetéskönnyítési és hátralékrendezési lehetőségekről az alábbi elérhetőségeken:

  • személyesen bármely bankfiókunkban;
  • telefonon a +36 1 2121 100 telefonszámon

Kérjük, hogyidőben jelezze fizetési nehézségét,mert minél hamarabb intézkedik, annál korábban tudjuk megvizsgálni a lehetőségeket, elkerülve ezzel a lejárt tartozás – illetve az ahhoz kapcsolódó költségek – növekedését és a hitelügylet felmondását!

Amennyiben Ön nem tudja szerződés szerint teljesíteni a fizetési kötelezettségét, vállalnia kell a lejárt tartozás miatt felszámításra kerülő költségeket, valamint a lejárt tartozáshoz kapcsolódó esetleges eseményeket, melyek az alábbiak lehetnek:

  • késedelmi kamat felszámítása
  • nem szerződésszerű teljesítés miatt felszámításra kerülő költség felszámítása
  • lejárt tartozás adatainak rögzítése a Központi Hitelinformációs (KHR) rendszerbe
  • fizetési felszólítások a hátralékossági szint mértékétől függően:
    • sms
    • telefon
    • levél
    • esetleges személyes megkeresés.

Kérjük, hogy nagyobb mértékű tartozás esetén se zárkózzon el a kölcsönös kommunikációtól, mert ha a tartozás egyösszegű rendezésére nincs lehetősége, akkora Takarékbank munkatársai megvizsgálhassák milyen hátralékrendezést tudnak felajánlani.

Ingatlannal fedezett hitelek esetében, amennyiben fizetési lehetőségei oly mértékben korlátozottak, hogy Bankunk sem fizetéskönnyítési sem hátralékrendezési programba sem tudja Önt bevonni, abban az esetben javasoljuk a fedezeti ingatlan szabadpiaci értékesítésének megfontolását.

Figyelmébe ajánljuk az MNB által kiadott tájékoztatókat:


Kapcsolódó dokumentumok: