Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarékbank SMS szolgáltatása 2022.12.04 00:00 és 4:00 óra között korlátozottan lesz elérhető. Ebben az időszakban az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódó tranzakciók SMS értesítései nem kerülnek kiküldésre. Megértését és Türelmét köszönjük!

A Takarékbank internetes portáljának technikai migrációja miatt a Felügyeleti és a Banki hirdetményeket tartalmazó fióki digitális eszközök a technikai átállás miatt jelenleg nem üzemelnek.
Kérjük, hogy az átállás ideje alatt forduljon a fióki Kollégáinkhoz segítségért az aktuális dokumentumok elérése kapcsán.

Tisztelt Ügyfeleink,
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Bankunk honlapja megújul, az oldal jelenleg fejlesztés alatt áll. Azon dolgozunk, és arra törekszünk, hogy a megújított honlapunk az Ügyfeleink igényeinek és elvárásainak a lehető legjobban megfeleljen, és azon minden lényeges és fontos információ könnyen elérhető legyen.

Hogyan vásároljon iPIN használatával?

Hol és hogyan kell a kódot és a jelszót megadni az internetes vásárlás során?

Az internetes bankkártyás vásárlási folyamat az alábbi:

  • Az elfogadó internetes fizetési felülete a fizetés gomb megnyomását követően, a korábban megszokott módon, a bankkártyán szereplő adatok megadása után,átirányítja Önt az MTB Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt. hitelesítési felületre, itt adhatja meg az SMS üzenetben kapott kódot valamint az iPIN jelszavát, az alábbiakban leírtak szerint:

1. lépés: SMS-ben kapott, 6 számjegyű kód beírása

Kérjük, ebben az ablakban adja meg az Önnek SMS-ben küldött, 6 számjegyű kódot.

Minta:

A mezőben látni fogja a beírt számokat.

FONTOS! Ha nem kap SMS-t, ellenőrizze, hogy a feltüntetett számok megegyeznek-e telefonszámának utolsó négy számjegyével. Amennyiben a képernyőn 9999 szerepel a telefonszám utolsó 4 számjegyeként, akkor nyilvántartásunkban nem szerepel a bankkártyához érvényes telefonszám. Ebben az esetben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankunkkal a korábbiakban leírtak szerint.

2. lépés: 4 számjegyből álló iPIN jelszó megadása

Kérjük, itt adja meg 4 számjegyű iPIN jelszavát, melyet pontokkal kitakarva fog látni.

Kezdeti iPIN: bankkártyájához tartozóbankszámlaszámának 13-16. karaktere, pl: 12345678–98765432–00112233 esetén az iPIN: 5432.

  • Ha a kódot és a jelszót helyesen adta meg a felületen, akkor az online tranzakció jóváhagyásra kerül. Az egyszer használatosSMS jelszót csak az adott tranzakcióhoz tudjafelhasználni (szükség esetén az oldalon található ’Kód újraküldése’ gomb segítségével újra kérhető). AziPIN jelszó ezzel ellentétben nem módosul tranzakciónként, minden vásárláskor ugyanazt kell megadnia az adott kártyához.

  • Ha a kódot vagy a jelszót hibásan gépelte be, az alábbiak szerint szükséges eljárnia.

Kérjük, először adja meg ismét a korábban SMS-ben kiküldött, 6 számjegyből álló kódot.

Amennyiben ez már nem áll rendelkezésére, új SMS kódot a ’Kód újraküldése’ gomb megnyomásával tud kérni.

Ezt követően kérjük, adja meg a 4 számjegyből álló iPIN jelszavát újra:

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben ötször hibásan gépeli be a hitelesítő adatok valamelyikét, a kártyával 60 percig internetes tranzakciók hitelesítésére nem lesz lehetőség.

Ez a hitelesítési eljárás amellett, hogy törvényi kötelezettség,nagyban növeli az Ön által végzett online tranzakciók biztonságát és csökkenti a visszaélések esélyét.

Azoninternetes bankkártyás vásárlásokat, aholnincs erős ügyfél-hitelesítés, mert az EU-n belüli elfogadó nem hitelesített rendszert használ, a jogszabály által a kis összegű műveletek esetében alkalmazható kivétel szerint

  • 9.000 Ft-ig egy összegben és
  • 30.000 Ft-ig egymást követően engedélyezzük maximum.

Ezen összegek elérése esetén az online vásárlási tranzakciók elutasításra kerülnek.

AzEU-n kívüli internetes bankkártyás vásárlásoknálvannak olyan szolgáltatók, akikkérnek erős ügyfél-hitelesítést, de előfordulhat az is, hogy Ön a korábban megszokott módon, tehát hitelesítés nélkül vásárolhat az interneten bankkártyával.

Arról, hogy egy kereskedőmegfelelő hitelesítési rendszert használ-e, a Mastercard és a VISA elnevezései(Visa Secure, Verified by Visa, Mastercard ID check, Mastercard Secure Code és az ezeket tartalmazó logók) nyújtanak előzetes információt. Amennyiben ezek az oldalon megtalálhatóak, a kereskedő várhatóan támogatja technikailag a hitelesítést.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, érdeklődjön bankfiókjainkban vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 3113 110-es telefonszámon.