Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarékbank SMS szolgáltatása 2022.12.04 00:00 és 4:00 óra között korlátozottan lesz elérhető. Ebben az időszakban az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódó tranzakciók SMS értesítései nem kerülnek kiküldésre. Megértését és Türelmét köszönjük!

A Takarékbank internetes portáljának technikai migrációja miatt a Felügyeleti és a Banki hirdetményeket tartalmazó fióki digitális eszközök a technikai átállás miatt jelenleg nem üzemelnek.
Kérjük, hogy az átállás ideje alatt forduljon a fióki Kollégáinkhoz segítségért az aktuális dokumentumok elérése kapcsán.

Tisztelt Ügyfeleink,
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Bankunk honlapja megújul, az oldal jelenleg fejlesztés alatt áll. Azon dolgozunk, és arra törekszünk, hogy a megújított honlapunk az Ügyfeleink igényeinek és elvárásainak a lehető legjobban megfeleljen, és azon minden lényeges és fontos információ könnyen elérhető legyen.

Netbank Szolgáltatással Kapcsolatos Információk (Volt Kinizsi Bank Ügyfeleknek)

Tisztelt Ügyfelünk!

A Kinizsi Bank Zrt. internetbank rendszerét 2019. január 31-ig használhatta a korábbi formájában, az új Electra Netbank rendszer február 4-én 08:00 órától elérhető.


Felhívjuk figyelmét, hogy azon megbízásokat, melyeket 2019. január 31. 14:30-ig nem küldött be a bank rendszerébe – csak rögzítette a tételeket a régi Netbank felületen -, nem kerültek feldolgozásra! Az el nem küldött tételeket az új Electra Internet bank rendszerben újra rögzítenie kell!

Belépés az új Electra Internetbankba

Kérjük, hogy amennyiben kérdése van:

  • olvassa el az alábbi linkeken található leírásokat
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a 06/21-2424-736-as telefonszámon
  • írjon nekünk a netbank@b3takarek.hu e-mail címre


Egyes ügyfelek belépési azonosítója az állomány migráció során ütközött az új szerveren található azonosító adatokkal. Az ilyen ütköző azonosítóval rendelkező felhasználók részére új ügyfélazonosítót generáltunk. Erről az érintettek 2019. február 02-án vagy február 03-án sms-ben értesítést kaptak a B3 TAKARÉK Szövetkezettől. Az új felhasználói azonosító megszerzése érdekében az érintetteknek fel kell venni a kapcsolatot a számlavezető fiókjukkal vagy hívniuk kell a +36/21/2424-736 telefonszámot. Nekik ezt az új adatot kell megadniuk az internetbankba történő bejelentkezéskor a Felhasználói azonosító mezőben. Az új azonosító hiányában ezen ügyfelek a Netbankot nem tudják használatba venni.


Kapcsolódó dokumentumok: