Honlapunk ún. sütiket (cookie-kat) használ. A sütik az Ön (Felhasználó) által használt böngésző program beállításainak megfelelő tartalommal böngészésre használt eszközén kerülnek tárolásra.
Kérjük, döntésének megfelelően állítsa be az Ön által engedélyezett sütiket!
A sütikről részletes információkat a Tájékoztató a cookie-k (sütik) kezeléséről című dokumentumban találhat, melynek megnyitásához kérjük kattintson ide.
ViCA hitelesítő alkalmazás
Tisztelt Ügyfelünk,
Tájékoztatjuk, hogy a Takarékbank Zrt-t ért adathalász támadások megelőzése érdekében a biometrikus azonosítás beállításának
lehetősége átmenetileg szünetel azon meglévő és új Netbank szerződéssel rendelkező Ügyfeleink számára, akik eddig még nem
állították be a ViCA-t vagy a Mobilapp/Biometrikus hitelesítést a Takarék Mobilapp alkalmazás telepítését vagy újratelepítését
követően.
Az SMS azonosítás és hitelesítés továbbra is zavartalanul működik. A szolgáltatás visszakapcsolásán kollégáink dolgoznak,
addig is szíves türelmét kérjük!
További kérdés esetén keresse ügyfélszolgálatunkat a +36-1-311-3110-s telefonszámon, vagy a kozpont@takarek.hu email címen.
Üdvözlettel,
Takarékbank Zrt.
Az ügyfeleinknek lehetőségük van ujjlenyomattal vagy (iOS esetén) arcfelismeréssel bejelentkezni és a tranzakciókat jóváhagyni a Takarék Netbankban és a Takarék Mobilappban és internetes bankkártyás vásárlásokat engedélyezni a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás) szolgáltatáson keresztül.
Ha Netbank bejelentkezési jelszavát az elmúlt 90 napban nem változtatta meg, akkor kérjük, hogy a ViCA regisztráció megkezdése előtt változtassa meg a Netbank/Mobilapp rendszerben a Beállítások – Bejelentkezési jelszó módosítása menüpontban.
Mi változik a Takarék Netbankban / Takarék Mobilappban használt jelenlegi belépéshez, jóváhagyáshoz képest?
Az új alkalmazás használatával lehetősége lesz az eddig használt SMS-ben érkező bejelentkező és aláíró kódok helyett a ViCA alkalmazás segítségével biometrikus (ujjlenyomat, iOS esetén Face ID) azonosítással belépni/tranzakciókat jóváhagyni, amennyiben az Ön mobilkészüléke támogatja a biometrikus azonosítást. A biometrikus azonosítást nem támogató mobileszköz esetén is van lehetősége a ViCA használatára (ViCA jelszó).
A ViCA alkalmazást kizárólag a Takarék Netbank és Takarék MobilApp bejelentkezéshez és tranzakciók jóváhagyásához és internetes bankkártyás vásárlásokhoz használhatja. Telepített ügyfélprogramhoz (Takarék e-Bank) a ViCA alkalmazás nem használható.
Mit érdemes tudni a ViCA-ról?
A ViCA egy új, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, melynek segítségével:
- bejelentkezhet a Takarék Netbankba és Takarék Mobilappba, valamint aláírhatja a megbízásait, tranzakcióit,
- jóváhagyhatja internetes vásárlásait,
- tovább csökkentheti a visszaélések/adathalászat kockázatát.
Függetlenül attól, hogy Ön esetleg már rendelkezik ViCA alkalmazással más pénzintézet vonatkozásában, regisztrálnia kell Takarékbankos felhasználó nevét is a Takarék Netbank és MobilApp szolgáltatások igénybevételéhez.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei:
- Biometria képes mobiltelefon készülék, melyre a bank, ha szükséges SMS-t is tud küldeni (Banknál regisztrált telefonszám)
- Regisztrált Netbank hozzáférés
- Mobiltelefonra telepített és regisztrált Vica applikáció
ViCA - Biometrikus vagy jelszavas azonosítás beállításának lépései
1. Töltse le a ViCA alkalmazást mobiltelefonjára. Android készülék esetén a Google Play, iPhone esetén pedig az AppStore áruházból.
2. A letöltést követően lépjen be a Takarék Netbankba vagy Takarék MobilApp alkalmazásba és a Beállítások / Hitelesítési eszköz
beállítása menüpontban található megbízást küldje be. Ezzel a megbízással kapcsolja be a szolgáltatást a banki rendszereken.
A megbízás beküldésével, a ViCA bekapcsolásra kerül! Az SMS hitelesítésre történő visszaállítást kizárólag a Takarékbank munkatársai
tudják elvégezni telefonos Ügyfélszolgálatunkon (+36 1 311 3110), a
VideoBank
szolgáltatáson keresztül, illetve bankfiókjainkban (
ATM és fiókkereső
)!
3. A megbízás beküldése után indítsa el a ViCA alkalmazást és végezze el a szükséges regisztrációt a VICA Felhasználói kézikönyv alapján.
4. FONTOS! Amennyiben Ön nem rendelkezik aláírás jogosultsággal, akkor nincs lehetősége a ViCA alkalmazás önadminisztrációs folyamatának végrehajtására, mivel a Hitelesítési Eszköz beállítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüpontban. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a bank telefonos ügyfélszolgálatával (+36 1 311 3110).
A jobb oldalon található linken elérhető VICA Felhasználói kézikönyv részletesen bemutatja a ViCA alkalmazás használatát.
Kérdések esetén:
- hívjon minket a + 36 1311 3110-es telefonszámon vagy
- írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre!
Kérjük, válasszon az alábbiak közül:
- ViCA Felhasználói kézikönyv
- TAKARÉK NETBANK SZOLGÁLTATÁSÁNAK IGÉNYBEVÉTELI FELTÉTELEIRŐL SZÓLÓ HIRDETMÉNY
- Elektronikus Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételek 2022.03.31.
- PANASZKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
- GY.I.K.