ViCA – Takarék Netbank és Takarék MobilApp

ViCA – Takarék Netbank és Takarék MobilApp - www.takarekbank.hu

Az ügyfeleinknek lehetőségük van ujjlenyomattal vagy (iOS esetén) arcfelismeréssel bejelentkezni és a tranzakciókat jóváhagyni a Takarék Netbankban és a Takarék Mobilappban a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás) szolgáltatáson keresztül.

 

FONTOS! Amennyiben a Netbank bejelentkezési jelszavát az elmúlt 90 napban nem változtatta meg, akkor kérjük, hogy a ViCA regisztráció megkezdése előtt változtassa meg a Netbank/Mobilapp rendszerben a Beállítások – Bejelentkezési jelszó módosítása menüpontban.

 

Mi változik a Takarék Netbankban / Takarék Mobilappban használt jelenlegi belépéshez, jóváhagyáshoz képest?

 

Az új alkalmazás használatával lehetősége lesz az eddig használt SMS-ben érkező bejelentkező és aláíró kódok helyett a ViCA alkalmazás segítségével biometrikus (ujjlenyomat, iOS esetén Face ID) azonosítással belépni/tranzakciókat jóváhagyni, amennyiben az Ön mobilkészüléke támogatja a biometrikus azonosítást.  A biometrikus azonosítást nem támogató mobileszköz esetén is van lehetősége a ViCA használatára (ViCA jelszó).

 

A ViCA alkalmazást kizárólag a Takarék Netbank és Takarék MobilApp bejelentkezéshez és tranzakciók jóváhagyásához használhatja. Telepített ügyfélprogramhoz (Takarék e-Bank) a ViCA alkalmazás nem használható.

 

Mit érdemes tudni a ViCA-ról?

 

A ViCA egy új, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, melynek segítségével:

  • bejelentkezhet a Takarék Netbankba és Takarék Mobilappba, valamint aláírhatja a megbízásait, tranzakcióit,
  • tovább csökkentheti a visszaélések/adathalászat kockázatát.

 

Függetlenül attól, hogy Ön esetleg már rendelkezik ViCA alkalmazással más pénzintézet vonatkozásában, regisztrálnia kell Takarékbankos felhasználó nevét is a Takarék Netbank és MobilApp szolgáltatások igénybevételéhez.

 

ViCA - Biometrikus vagy jelszavas azonosítás beállításának lépései

1. Töltse le a ViCA alkalmazást mobiltelefonjára. Android készülék esetén a Google Play, iPhone esetén pedig az AppStore áruházból.
2. A letöltést követően lépjen be a Takarék Netbankba vagy Takarék MobilApp alkalmazásba és a Beállítások / Hitelesítési eszköz beállítása menüpontban található megbízást küldje be. Ezzel a megbízással kapcsolja be a szolgáltatást a banki rendszereken.
3. FONTOS! A megbízás beküldésével, a ViCA bekapcsolásra kerül! Az SMS hitelesítésre történő visszaállítást kizárólag a Takarékbank munkatársai tudják elvégezni telefonos Ügyfélszolgálatunkon (+36 1 311 3110), illetve bankfiókjainkban (ATM és fiókkereső)!
4. A megbízás beküldése után indítsa el a ViCA alkalmazást és végezze el a szükséges regisztrációt a VICA Felhasználói kézikönyv alapján.
5. FONTOS! Amennyiben Ön nem rendelkezik aláírás jogosultsággal, akkor nincs lehetősége a ViCA alkalmazás önadminisztrációs folyamatának végrehajtására, mivel a Hitelesítési Eszköz beállítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüpontban. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a bank telefonos ügyfélszolgálatával (+36 1 311 3110).

 

A jobb oldalon található linken elérhető VICA Felhasználói kézikönyv részletesen bemutatja a ViCA alkalmazás használatát.

 

Kérdések esetén:

  • hívjon minket a + 36 1 311 3110-es telefonszámon vagy
  • írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre!

Tisztelt Ügyfelünk!

A magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében kártyaportfóliónkat egységesíttettük. Amennyiben régi bankkártyája nem működik, kérjük, hogy aktiválja a korábban kézbesített, új kártyáját, vagy hívja  telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 311 3110 vagy a +36 1 212 0202 telefonszámokon.
 
Együttműködését köszönjük!