A most induló Takarék Business Assistant szolgáltatást 2021. július 31-ig ingyenesen vehetik igénybe a Takarékbank ügyfelei, ha vállalják, hogy regisztrációt követően még legalább 1 hónapig a bank ügyfelei maradnak.
A 2020. július 1-től életbelépő kötelező online adóhatósági adatszolgáltatás új adminisztrációs feladatokat jelent a mikro- és kisvállalkozó ügyfeleink számára is. Nekik szeretnénk segíteni azzal, hogy ingyenesen tesszük elérhetővé a vállalkozások igényeihez igazodó, NAV adatkapcsolattal rendelkező számlázó programot.
Az online rendszer az automatikus adóhatósági adatszolgáltatáson túl kezeli a kimenő és a bejövő számlákat, felgyorsítja a számlázási folyamatot, figyeli a határidőket és a lejárt számlákat. Előre kalkulálja a várható áfafizetési kötelezettséget és a KATA összegét is, megjeleníti a Cégkapura érkezett üzeneteket, így nagymértékben egyszerűsíti és gyorsítja a kötelező adminisztrációt.
A használatához elegendő egy gyors regisztráció, amelyet a tba.hu oldalon érhetnek el.