Takarékcsoport Adatvédelem

  

 A Szövetkezeti Hitelintézeti Integráció elkötelezett az általa kezelt adatok, így a személyes adatok jogszabályoknak megfelelő kezelése mellett, kiemelt figyelemmel az adatok bizalmassága, sértetlensége és rendelkezésre állása tekintetében. Minden törekvés ellenére bekövetkezhetnek olyan váratlan események, mely során ezen célok részlegesen sérülnek.

Adatvédelmi incidens alatt a biztonság olyan sérülését kell érteni, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

Az esetlegesen bekövetkező adatvédelmi incidensek hatékony kezeléséhez az eseményt észlelők számára 7*24 órában elérhető call centert biztosítunk, melynek telefonszáma:

 

  +36 1 3344 344

 

Az adatvédelmi incidens bejelentés a 0-as menüpontban (ügyintéző kapcsolása)  érheti el.

 

2019. november 1-től adatvédelmi incidensek bejelentésére az alábbi telefonszámon lesz lehetőség:

+36 1 311 3110

 

Kérjük, hogy abban az esetben, ha már hatályon kívül helyezett tájékoztatóinkat szeretné megtekinteni, úgy ezt az adatvedelem@takarek.hu e-mail címen szíveskedjen jelezni felénk!

 

 

A Szövetkezeti Hitelintézetek adatkezelési dokumentumai az alábbi linkeken érhetőek el:

 

E-csatornák nem elérhetőek

Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 1-jén várhatóan 18:00 és 24:00 óra között a korábbi Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet és a TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet Ügyfelei részére a Takarék Netbank, Takarék Mobilapp és Takarék e-Bank szolgáltatás átmenetileg nem lesz elérhető.
Köszönjük megértésüket!
Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.