Panaszkezelés

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

 

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy előre tervezett karbantartás miatt 2021. szeptember 26-án 00:05 és 03:00 között az utolsó bankkártyás tranzakciójának időpontjában fennálló egyenlegét fogja tudni felhasználni bankkártyájával. Egyenlege a karbantartás ideje alatt nem frissül.
Tájékoztatjuk továbbá arról, hogy a tervezett karbantartás miatt a Takarék Netbankban, Mobilappon és Takarék e-Bankban 2021.09.26. 00:00 és 03:00 között nem tud AFR átutalási megbízásokat kezdeményezni.
Köszönjük megértését!

Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.