Panaszkezelés

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

 

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Figyelmeztetés új csalási módszerre keresőalkalmazásokon keresztül!

A csalók új elkövetési módszert használnak, amely miatt a Takarékbank ügyfelei is veszélybe kerülhetnek. Az ismert keresőalkalmazások (pl. Google, Bing) felületén fizetett hirdetések jelennek meg: amennyiben az ügyfél a Hitelintézet nevére, vagy a Hitelintézet nevére és a „netbank” szóra keres, akkor az első találatok egyike egy a Hitelintézet nevére emlékeztető, valójában csaló oldalra mutató találatot jelenít meg.

 

Bővebben