Panaszkezelés

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

 

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Hiteltörlesztési moratórium

A hiteltörlesztési moratórium kapcsán telefonos Ügyfélszolgálatunkon az érdeklődők száma jelentősen megnövekedett. A moratóriumról való lemondáshoz kitöltött nyilatkozatát megküldheti postai úton (Takarékbank Zrt. 1117 Bp, Magyar tudósok körútja 9.), vagy e-mailen (kozpont@takarek.hu) keresztül is. A beérkezett nyilatkozatok feldolgozása folyamatban van. Kérjük, ne küldje el többször! Köszönjük türelmét.

RÉSZLETEK