Panaszkezelés

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

 

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Tisztelt Ügyfelünk!

A Takarékbank a koronavírus-járvány (COVID-19) további terjedésének megakadályozása érdekében kiemelten kéri a következő intézkedések betartását:

 

- a bankfiókba való belépéskor - hat éves kor felett - az orrot és a szájat folyamatosan elfedő arcmaszk viselése kötelező,
- az ügyféltérben, csak azon ügyfelek tartózkodhatnak, akiknek ügyintézőinknél az ügye intézése folyamatban van,
- fiókon kívüli várakozás esetén kérjük a biztonságos távolság (minimum 1,5 méter) betartását.

 

Pénzügyeit gyorsan, biztonságosan a Takarék Netbankban és VideoBankon keresztül is intézheti, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat a nap 24 órájában a 06 1 311 3110-es telefonszámon.

 

Kérjük megértését és segítő együttműködését. Közös érdekünk a járvány további terjedésének megelőzése.