Honlapunk ún. sütiket (cookie-kat) használ. A sütik az Ön (Felhasználó) által használt böngésző program beállításainak megfelelő tartalommal böngészésre használt eszközén kerülnek tárolásra.
Kérjük, döntésének megfelelően állítsa be az Ön által engedélyezett sütiket!
A sütikről részletes információkat a Tájékoztató a cookie-k (sütik) kezeléséről című dokumentumban találhat, melynek megnyitásához kérjük kattintson ide.
Panaszkezelés
A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.
Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.
Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.
Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.
Kapcsolódó dokumentumok:
- Panaszkezelés dokumentumok
- 1. sz. melléklet MNB panaszbejelentő
- 2.A. sz. melléklet Takarékbank Zrt. Panaszbejelentő
- 2.B. sz. melléklet Takarék Jelzálogbank Nyrt. Panaszbejelentő
- 3. sz. melléklet Meghatalmazás
- 4. sz. melléklet Fogyasztói kérelem MNB
- 5. sz. melléklet Fogyasztói kérelem PBT
- Takarékbank Zrt. Panaszkezelési Tájékoztató 2023.02.17