Az önkormányzati üzleti partnerek speciális igényeire alakított számlavezetési és egyéb kényelmi szolgáltatásokat nyújtunk.  Teljes körű számlavezetési szolgáltatás kedvező, vagy egyedi kondíciókkal, rugalmas igénykezeléssel, színvonalas ügyintézéssel. A termékpaletta folyamatos bővítésénél figyelembe vesszük az önkormányzatok sajátosságait, így kedvező és gazdaságos megoldásokat kínálunk a számlavezetésben, a finanszírozásban és betételhelyezésben egyaránt.

 

A Takarékbank Zrt.-nél jelenleg 750 kirendeltségen van lehetőség számlavezetési ügyek intézésére, ahol munkatársaink az Önkormányzat minden sajátosságát figyelembe véve állnak ügyfeleink rendelkezésére.

 

Az Önkormányzatnak és intézményeinek lehetőségük van a számlájukhoz kapcsolódóan Master Card Business bankkártyát igényelni. A kártya dombornyomott, betéti típusú, magas presztízsértékkel rendelkező üzleti kártya, mellyel kényelmesen és biztonságosan intézhetők a vásárlások és a pénzügyek belföldön és külföldön egyaránt. Elektra rendszeren keresztül valós idejű online kapcsolatot biztosítunk, ezzel biztosítva a bankszámlaforgalom ellátását, a valós idejű számlainformációk lekérdezését a hiteles számlakivonatok és a PEK anyagok valós idejű elektronikus elérést. Az önkormányzat igénye kis-kincstári rendszer keretében lekérdezési lehetőséget biztosítunk a polgármesteri hivatal pénzügyi osztályán dolgozók részére a költségvetési intézmények számlaforgalmára, valamint rendelkezésére, a csekkes befizetések elektronikus kezelésére.

 

Önkormányzati ügyfeleink részére elsősorban elektronikus számlavezetést ajánljuk – díjmentesen Internet, vagy Homebank szolgáltatási lehetőség - de természetesen van lehetőség a hagyományos (papír alapú) ügyfélkapcsolatra is.

 

Elektronikus kártyaelfogadó eszközzel történő (POS) szolgáltatás nyújtása, amivel lehetséges postai költség nélkül helyben: étkezési és egyéb térítési díjak, vagy adók befizetése, telepített POS terminálon át, helyben.

 

A számlához kapcsolódó pénzforgalmi szolgáltatások:

  • Forint átutalási megbízás (eseti és csoportos)
  • Készpénz be- és kifizetés
  • Devizaátutalási megbízás forintszámláról
  • Betétlekötés és azok módosításai
  • VIBER megbízás
  • Beszedési megbízások

 

 

Az önkormányzatok számlanyitásához szükséges dokumentumok:

 

  • Képviselő-testület által hozott határozat hitelesített másolata, mely döntött a számlavezető pénzintézet megváltoztatásáról
  • Szervezeti és működési szabályzat, illetve annak módosításait tartalmazó képviselő-testületi rendelet hitelesített másolata
  • Képviselő-testület alakuló üléséről készült jegyzőkönyv hitelesített másolata
  • Magyar Államkincstár által kiadott igazolás az Önkormányzat költségvetési szervek törzskönyvi nyilvántartásba vételéről (pénzintézet-váltás előtti utolsó, teljes adatokat tartalmazó törzskönyvi igazolás)
  • Magyar Államkincstár által kiadott igazolás a Nemzetiségi Önkormányzat, Egyéb költségvetési szervek – amennyiben léteznek – törzskönyvi nyilvántartásba vételéről (pénzintézet-váltás előtti utolsó, teljes adatokat tartalmazó törzskönyvi igazolás)
  • Közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány

 

Mindazonáltal egy hosszú távú, a település érdekeit is szolgáló együttműködés lehetőségét ajánljuk fel minden önkormányzatnak és a hozzájuk kapcsolható szervezeteknek.

 

Kapcsolatfelvételért fordulhat a Fiókhálózat elérhetőségein keresztül a településeken megtalálható fiókokhoz.


Kapcsolódó dokumentumok: