Kérdése van?
Vegye fel a kapcsolatot a nap bármely órájában a Takarék TeleBank munkatársaival a +36 1 311 3110 telefonszámon vagy nézze meg a ATM és fiókkereső oldalunkat.
Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Honlapunk ún. sütiket (cookie-kat) használ. A sütik az Ön (Felhasználó) által használt böngésző program beállításainak megfelelő tartalommal böngészésre használt eszközén kerülnek tárolásra.
Kérjük, döntésének megfelelően állítsa be az Ön által engedélyezett sütiket!
A sütikről részletes információkat a Tájékoztató a cookie-k (sütik) kezeléséről című dokumentumban találhat, melynek megnyitásához kérjük kattintson ide.
Bankfiók
Az Önhöz legközelebbi Bankfiókunk
ATM
Az Önhöz legközelebbi ATM
Postahivatal
Az Önhöz legközelebbi Posta
Takarék Netbank | netbank.takarekbank.hu |
Takarék MobilApp | takarekbank.hu/megujult-a-takarek-mobilapp |
Takarék VideoBank | takarekbank.hu/videobank |
Takarék TeleBank (a nap 24 órájában) | +36 1 311 3110 |
Készpénzfelvételét az Önhöz legközelebb eső bármely ATM-en keresztül intézheti Egy hónapban két alkalommal, legfeljebb 150 000 forintig díjmentesen* vehet fel készpénzt. ATM-eink listáját megtalálja innen is elérheti.
Az Önhöz legközelebb található Takarékbank ATM címe:
Ezen kívül a Magyar Posta hivatalaiban is vehet fel készpénzt Takarékbank számlájáról.
A Magyar Posta Zrt. a Takarékbank Zrt. függő kiemelt közvetítője.
*A tájékoztatás nem teljes körű, kérjük, keresse fel az ingyenes készpénzfelvétel részleteivel kapcsolatban az MNB honlapján a Pénzügyi Navigátor Füzeteket, mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator
Számlaegyenlegét az Önhöz legközelebb eső ATM segítségével is lekérdezheti, valamint digitális felületeinken is ellenőrizheti: a Takarék Netbank, a Takarék MobilAPP, illetve telefonosügyfélszolgálatunk, a Takarék TeleBank segítségét is igénybe veheti a +36-1 311-3110 számon, ahol kollégáink állnak rendelkezésére a nap 24 órájában.
Emellett a VideoBank, a Takarékbank kényelmi szolgáltatása is lehetővé teszi, hogy egyenlegét lekérdezze.
Amennyiben nem rendelkezik Takarék Netbank hozzáféréssel, a szolgáltatást személyesen banfiókjainkban vagy VideoBankon keresztül igényelheti.
A Takarék MobilAPP használatához töltse le az alkalmazásáruházból az applikációt, majd lépjen be Netbankos azonosítójával és jelszavával! Így banki ügyei mindig kéznél lehetnek.
Egyszerű és biztonságos lehetőség az online hiteligénylés, amely során otthona kényelméből indíthatja személyi kölcsön igénylését.
Számolja ki várható havi törlesztőrészletét az oldalon található kalkulátor segítségével, illetve érdeklődjön VideóBankon vagy TeleBankon keresztül. Ha már biztosan tudja a hiteligénye pontos adatait (futamidő, hitelösszeg) itt tudja elkezdeni az online igénylést. Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, kérjük regisztráljon. Amennyiben a regisztráció már megtörtént, válassza a Bejelentkezés gombot, és indíthatja az online személyi kölcsön igénylést.
Hiteligénylését intézheti az Önhöz legközelebbi bankfiókunkban is, melynek elérhetősége:
A hitelfelvétellel vagy hitelekkel kapcsolatos kérdéseit a Takarék VideóBankban is felteheti kollégáinknak.
Kényelemesen intézheti átutalásait a nap bármely órájában Takarék Netbankon, Takarék VideóBankon és Takarék MobilApp-on keresztül, továbbá egyszerűen és biztonságosan intézheti forint és deviza megbízásait, kezelheti sárga csekk típusú utalásait.
Bankfiókjainkban személyesen is lehetősége nyílik átutalásait, megbízásait intézni, ehhez segítséget nyújthat a Takarékbank fiókok listája, amelyet megtalál az alábbi oldalon: takarekbank.hu/atm-fiok
Bankkártyájához kapcsolódó ügyeinek jelentős részét intézheti otthona kényelméből a Takarék Netbank-on, és a Takarék TeleBankon keresztül.
Bankfiókjainkba kizárólag új bankkártya igénylése, bankkártya technikai csere, SMS szolgáltatással kapcsolatos igénylés, vagy módosítás, valamint a bankkártyához megadott adatok változása esetén szükséges befáradnia.
Bankfiók | ATM | TeleBank | Takarék Netbank | VideoBank | |
Hol intézheti egyes bankkártyával kapcsolatos ügyeit? | |||||
Bankkártya aktiválás | |||||
Bankkártya felfüggesztés | |||||
Bankkártya igénylés | |||||
Bankkártya letiltás (kártyapótlással is) | |||||
Bankkártya limitmódosítás | |||||
Bankkártya SMS szolgáltatás megrendelése/módosítása/megszüntetése | |||||
Bankkártya technikai csere | |||||
Erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódó PIN megadása/módosítása | |||||
Új betéti kártya igénylés |