Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk!
Technikai okokból az azonnali forint átutalási megbízások jóváírásában és küldésében 2023. március 16-án délután rövid ideig hiba volt tapasztalható. A tranzakciók rendezésén dolgozunk. Az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük. Kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1-311-3110 számon. Megértését és szíves türelmét köszönjük!

Hirdetmények, szabályzatok ATM és fiókkereső Árfolyamok Elemzések Kapcsolat Volt Forrás Tksz kártérítés

Mindig elérhető közelségben

AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL VÁRJUK

Az Önhöz legközelebbi bankfiók és ATM

Bank.svg

Bankfiók

Az Önhöz legközelebbi Bankfiókunk

pin-ATM.svg

ATM

Az Önhöz legközelebbi ATM

Market.svg

Postahivatal

Az Önhöz legközelebbi Posta

Digitális és egyéb csatornáink elérhetősége

Takarék Netbank netbank.takarekbank.hu
Takarék MobilApp takarekbank.hu/megujult-a-takarek-mobilapp
Takarék VideoBank takarekbank.hu/videobank
Takarék TeleBank (a nap 24 órájában) +36 1 311 3110
Takarék Netbank
Takarék VideoBank
Takarék Netbank
Takarék TeleBank (a nap 24 órájában)
+36 1 311 3110

Hogyan, mikor és hol intézheti banki ügyleteit?

Takarek_ATM_440x286.png

Készpénzfelvétel

Készpénzfelvételét az Önhöz legközelebb eső bármely ATM-en keresztül intézheti Egy hónapban két alkalommal, legfeljebb 150 000 forintig díjmentesen* vehet fel készpénzt. ATM-eink listáját megtalálja innen is elérheti.

Az Önhöz legközelebb található Takarékbank ATM címe:

Ezen kívül a Magyar Posta hivatalaiban is vehet fel készpénzt Takarékbank számlájáról.

A Magyar Posta Zrt. a Takarékbank Zrt. függő kiemelt közvetítője.

*A tájékoztatás nem teljes körű, kérjük, keresse fel az ingyenes készpénzfelvétel részleteivel kapcsolatban az MNB honlapján a Pénzügyi Navigátor Füzeteket, mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator

Egyenleg lekérdezés

Számlaegyenlegét az Önhöz legközelebb eső ATM segítségével is lekérdezheti, valamint digitális felületeinken is ellenőrizheti: a Takarék Netbank, a Takarék MobilAPP, illetve telefonosügyfélszolgálatunk, a Takarék TeleBank segítségét is igénybe veheti a +36-1 311-3110 számon, ahol kollégáink állnak rendelkezésére a nap 24 órájában.

Emellett a VideoBank, a Takarékbank kényelmi szolgáltatása is lehetővé teszi, hogy egyenlegét lekérdezze.

Amennyiben nem rendelkezik Takarék Netbank hozzáféréssel, a szolgáltatást személyesen banfiókjainkban vagy VideoBankon keresztül igényelheti.

A Takarék MobilAPP használatához töltse le az alkalmazásáruházból az applikációt, majd lépjen be Netbankos azonosítójával és jelszavával! Így banki ügyei mindig kéznél lehetnek.

440x286_2-1.png
440x286_1-1.png

Hitelfelvétel

Egyszerű és biztonságos lehetőség az online hiteligénylés, amely során otthona kényelméből indíthatja személyi kölcsön igénylését.

Számolja ki várható havi törlesztőrészletét az oldalon található kalkulátor segítségével, illetve érdeklődjön VideóBankon vagy TeleBankon keresztül. Ha már biztosan tudja a hiteligénye pontos adatait (futamidő, hitelösszeg) itt tudja elkezdeni az online igénylést. Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, kérjük regisztráljon. Amennyiben a regisztráció már megtörtént, válassza a Bejelentkezés gombot, és indíthatja az online személyi kölcsön igénylést.

Hiteligénylését intézheti az Önhöz legközelebbi bankfiókunkban is, melynek elérhetősége:

A hitelfelvétellel vagy hitelekkel kapcsolatos kérdéseit a Takarék VideóBankban is felteheti kollégáinknak.

Átutalás

Kényelemesen intézheti átutalásait a nap bármely órájában Takarék Netbankon, Takarék VideóBankon és Takarék MobilApp-on keresztül, továbbá egyszerűen és biztonságosan intézheti forint és deviza megbízásait, kezelheti sárga csekk típusú utalásait.

Bankfiókjainkban személyesen is lehetősége nyílik átutalásait, megbízásait intézni, ehhez segítséget nyújthat a Takarékbank fiókok listája, amelyet megtalál az alábbi oldalon: takarekbank.hu/atm-fiok

440x286_2.png
440x286_1.png

Bankkártya ügyintézés

Bankkártyájához kapcsolódó ügyeinek jelentős részét intézheti otthona kényelméből a Takarék Netbank-on, és a Takarék TeleBankon keresztül.

Bankfiókjainkba kizárólag új bankkártya igénylése, bankkártya technikai csere, SMS szolgáltatással kapcsolatos igénylés, vagy módosítás, valamint a bankkártyához megadott adatok változása esetén szükséges befáradnia.

Kérdése van?

Vegye fel a kapcsolatot a nap bármely órájában a Takarék TeleBank munkatársaival a +36 1 311 3110 telefonszámon vagy nézze meg a ATM és fiókkereső oldalunkat.

Hol intézheti egyes bankkártyával kapcsolatos ügyeit?

Bankfiók ATM TeleBank Takarék Netbank VideoBank
Hol intézheti egyes bankkártyával kapcsolatos ügyeit?
Bankkártya aktiválás
Bankkártya felfüggesztés
Bankkártya igénylés
Bankkártya letiltás (kártyapótlással is)
Bankkártya limitmódosítás
Bankkártya SMS szolgáltatás megrendelése/módosítása/megszüntetése
Bankkártya technikai csere
Erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódó PIN megadása/módosítása
Új betéti kártya igénylés
Hol intézheti egyes bankkártyával kapcsolatos ügyeit?
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya aktiválás
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya felfüggesztés
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya igénylés
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya letiltás (kártyapótlással is)
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya limitmódosítás
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya SMS szolgáltatás megrendelése/módosítása/megszüntetése
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Bankkártya technikai csere
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódó PIN megadása/módosítása
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank
Új betéti kártya igénylés
Bankfiók
ATM
TeleBank
Takarék Netbank
VideoBank