Vásároljon még biztonságosabban online! Változások az online bankkártyás fizetésben.

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EU bizottsági rendeletének megfelelve  2021. január 1-jén Bankunknál bevezetésre került, hogy az internetes bankkártyás vásárlásai többségénél bizonyos tranzakciók esetén ún. erős ügyfél-hitelesítést kell elvégezni, azaz szüksége lesz:

 

  • egy díjmentes SMS-ben megkapott, 6 számjegyből álló egyszer használatos kód és
  • állandó 4 számjegyből álló jelszava (internetes PIN - iPIN) megadására.

 

Az online bankkártyás vásárlások többsége csak akkor tud teljesülni, ha ügyfeleink rendelkeznek egy erre a célra megadott mobiltelefonszámmal, melyre kiküldhető a fent említett egyszer használatos kód.

 

A mobiltelefonszám megadásának vagy frissítésének lehetőségei, illetve az erős ügyfél-hitelesítésről további információ a Részletek gombra kattintva találhatók.

 

Részletek

 

 

Otthonról is nyithat lakossági számlát a Takarékbanknál

 

Bankszámlát nyitna, de nem szívesen mozdul ki? Vagy megspórolná az utazással, sorbanállással töltött időt? Mostantól akár saját nappalijából is megnyithatja lakossági bankszámláját a Takarékbanknál, a Takarék VideoBankon keresztül, és ehhez egyáltalán nincs szükség különleges informatikai tudásra!

 

Részletek

 

Tisztelt Ügyfelünk!

A magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében kártyaportfóliónkat egységesíttettük. Amennyiben régi bankkártyája nem működik, kérjük, hogy aktiválja a korábban kézbesített, új kártyáját, vagy hívja  telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 311 3110 vagy a +36 1 212 0202 telefonszámokon.
 
Együttműködését köszönjük!