Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül 2021. május 1-et követően elektronikus csatornáinkon (Takarék Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszót az alábbiak szerint fog tudni igényelni.
Új jelszót telefonos Ügyfélszolgálatunk (+36 1 311 3110) 6-os menüpontjának, 8-as (Netbank jelszó pótlás PIN kóddal) almenüpontjában
- TeleBank azonosítója és
- SMS-ben kiküldésre kerülő TPIN kódja megadásával kérhet majd.
A telefonos Ügyfélszolgálat aktuális menütérképét itt találja.
TeleBank szerződéssel nem rendelkező ügyfeleinket TeleBank azonosítójukról Netbank/e-Bank postaládájukban tájékoztatjuk. Kérjük, figyelje rendszeresen postaládájába küldött üzeneteinket.
A menüpont kiválasztását követően automata rendszerünk segítségével, kérjük, billentyűzze be először a TeleBank azonosítóját, majd a TPIN kódját. Sikeres azonosítást követően kérjük, várjon munkatársunk kapcsolásáig.
Felhívjuk figyelmét, hogy 2021. május 1-et követően már kizárólag TeleBank azonosítója és TPIN kódja segítségével fog tudni új jelszót igényelni, a korábban megszokott módon erre már nem lesz lehetősége!
Mit kell tudnia a TeleBank azonosítóról és TPIN kódról?
- Amennyiben Ön rendelkezik bankunknál TeleBank szerződéssel, úgy a TeleBank szerződés megkötésekor kapott TeleBank azonosítót és TPIN kódot tudja használni.
- Amennyiben Ön nem rendelkezik TeleBank szerződéssel, úgy az egyelőre csak telefonon keresztüli Netbank/e-Bankhoz szükséges jelszó igénylésére használható
o TeleBank azonosítóját a Takarék Netbank/e-Bank postaládájába fogja megkapni,
o TPIN kódját pedig az elektronikus csatornáihoz használt mobilszámára fogjuk kiküldeni.
Kérjük, jegyezze meg TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!
Amennyiben Ön nem kapott TeleBank azonosítót és/vagy TPIN kódot, esetleg ezekkel nem tudja beazonosítani magát telefonos Ügyfélszolgálatunknál, vagy elfelejtette őket, kérjük, fáradjon be bármely bankfiókunkba (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyekre) ezek pótlásáért. 2021. május 1-et követően ezek hiányában csak bankfiókjainkban/postahelyeken személyesen fog tudni új jelszót igényelni.
Kérdések esetén kérjük, hívja telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36 1 311 3110), írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre vagy keresse bankfiókjainkat (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyeket). Bankfiókjaink listáját megtalálja ATM és fiókkeresőnkben.
Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.