Netbank Szolgáltatással Kapcsolatos Információk (Volt Kinizsi Bank Ügyfeleknek)

Tisztelt Ügyfelünk!

A Kinizsi Bank Zrt. internetbank rendszerét 2019. január 31-ig használhatta a korábbi formájában, az új Electra Netbank rendszer február 4-én 08:00 órától elérhető.


Felhívjuk figyelmét, hogy azon megbízásokat, melyeket 2019. január 31. 14:30-ig nem küldött be a bank rendszerébe – csak rögzítette a tételeket a régi Netbank felületen -, nem kerültek feldolgozásra! Az el nem küldött tételeket az új Electra Internet bank rendszerben újra rögzítenie kell!

 

Belépés az új Electra Internetbankba

Kérjük, hogy amennyiben kérdése van: 

  • olvassa el az alábbi linkeken található leírásokat
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a 06/21-2424-736-as telefonszámon
  • írjon nekünk a netbank@b3takarek.hu e-mail címre


Egyes ügyfelek belépési azonosítója az állomány migráció során ütközött az új szerveren található azonosító adatokkal. Az ilyen ütköző azonosítóval rendelkező felhasználók részére új ügyfélazonosítót generáltunk. Erről az érintettek 2019. február 02-án vagy február 03-án sms-ben értesítést kaptak a B3 TAKARÉK Szövetkezettől. Az új felhasználói azonosító megszerzése érdekében az érintetteknek fel kell venni a kapcsolatot a számlavezető fiókjukkal vagy hívniuk kell a +36/21/2424-736 telefonszámot. Nekik ezt az új adatot kell megadniuk az internetbankba történő bejelentkezéskor a Felhasználói azonosító mezőben. Az új azonosító hiányában ezen ügyfelek a Netbankot nem tudják használatba venni.


Kapcsolódó dokumentumok:

E-csatornák nem elérhetőek

Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 1-jén várhatóan 18:00 és 24:00 óra között a korábbi Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet és a TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet Ügyfelei részére a Takarék Netbank, Takarék Mobilapp és Takarék e-Bank szolgáltatás átmenetileg nem lesz elérhető.
Köszönjük megértésüket!
Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.